Rediscovering the core of health community

Οι Ιάπωνες έχουν μία βαθιά ριζομένη διάθεση στο να βάζουν τα πράγματά τους σε σακούλες. Από φακελάκια τσαγιού που έρχονται τυλιγμένα σε μεμονωμένες συσκευασίες μέχρι ατομικά onigiri (μπάλες ριζιού) οι οποίες είναι τακτοποιημένες ήδη σε πλαστικές σακούλες. Ακόμη και για τις ομπρέλες των πελατών τους τα μαγαζιά έχουν την λύση αφού: διαθέτουν μηχανές που μοιράζουν ειδικές σακούλες-θήκες στις οποίες μπαίνουν για να μην στάξουν στο πάτωμα του μαγαζιού.

Ωστόσο, οι προηγούμενες ημέρες σήμαναν την αρχή του τέλους της μεγάλης αγάπης των Ιαπώνων για τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης. Η Seven & I Holdings, η οποία λειτουργεί στην Ιαπωνία τα 21.000 Seven-Eleven μαγαζιά καθώς, επίσης, και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Ito-Yokado ανακοίνωσε πως σκοπεύει να σταματήσει τη χρήση της πλαστικής σακούλας έως το 2030. Δοκιμές είναι ήδη σε εξέλιξη ώστε να βρεθεί μία λιγότερο ζημιογόνα για το περιβάλλον ενναλακτική.

Η Ιαπωνία οφείλει να χρησιμοποιήσει την κληρονομιά συσκευασίας και την ειδίκευση που έχει σε αυτή για να πάρει προβάδισμα στην κούρσα εξάλειψης της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης.

Το περιοδικό Monocle που φέρνει το θέμα στο προσκήνιο προτείνει μία ευρύτερη χρήση της πιο παραδοσιακής Ιαπωνικής τσάντας αγοράς η οποία ονομάζεται furoshiki, και είναι ένα μεγάλο τετράγωνο ύφασμα που χρησιμοποιείται για να κουβαληθεί οτιδήποτε, από ρούχα έως συσκευασίες φαγητού.

Η επέκταση της ελκυστικότητας αυτής της τσάντας στους Ιάπωνες μπορεί να κάνει την Seven & I Holdings να επιτύχει γρηγορότερα την προθεσμία που έχει δώσει στον εαυτό της για να απαλλαγεί από την μιας χρήσης πλαστική σακούλα.

Written by

Η δημοσιογραφική ομάδα του Enter Health News

No comments

LEAVE A COMMENT