Rediscovering the core of health community
 

Γιατί οι οδηγοί λεωφορείων στην Ιαπωνία αλλάζουν καριέρα

ΟΟργανισμός των Μέσων Συγκοινωνίας της Ιαπωνίας έχει πρόβλημα στο να αποτρέψει τους οδηγούς των λεωφορείων από το να «στρίψουν απότομα» προς νέες καριέρες.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών της χώρας, σχεδόν οι μισοί οδηγοί παραιτούνται έπειτα από μόλις τέσσερα χρόνια στη δουλειά.  Αυτό, ωστόσο, δεν προκαλεί έκπληξη σε όσους γνωρίζουν τις συνθήκες στις οποίες οι οδηγοί εργάζονται. Ο μέσος μισθός των οδηγών λεωφορείων θεωρείται πολύ χαμηλός για τη χώρα και φτάνει τα 34.665 ευρώ το χρόνο ενώ, οι οδηγοί δουλεύουν κατά μέσο όρο 2.520 ώρες κατά τη διάρκεια του 12 μηνου, χρόνος σημαντικά περισσότερος από τον μέσο όρο εργασίας ενός πλήρους απασχόλησης εργαζομένου ο οποίος εργάζεται 2.080 για το ίδιο διάστημα.

Οι χαμηλοί μισθοί και οι παρατεταμένες ώρες όπως αναφέρει το δημοσίευμα του περιοδικού monocle οφείλονται, κατά κύριο λόγο, στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες που λειτουργούν τα λεωφορεία της χώρας με 64% των 246 αυτών να τρέχουν με ζημία.

Ακόμα χειρότερο, αυτό σημαίνει ότι όσοι λειτουργούν τα λεωφορεία δεν εξυπηρετούν καλά κάποιες περιοχές της χώρας με 14.000 χλμ. των διαδρομών να παύουν να εξυπηρετούνται για πρώτη φορά έπειτα από 10 χρόνια.

Written by

Η δημοσιογραφική ομάδα του Enter Health News

No comments

LEAVE A COMMENT